ყოველი 30 დღის ბოლოს ავტომატურად დამირიცხავენ?
თუ თქვენ კვლავ გამოიწერეთ ჩვენი სერვისი, თქვენ ჩამოგეჭრებათ თანხა 30 დღის შემდეგ ყოველთვიურად. ჩვენი განახლების ყველა გეგმა, ისევე როგორც ჩვენი გამაძლიერებელი პაკეტი არის 30 დღიანი გამოწერა, მაგრამ თქვენ შეგიძლიათ გააუქმოთ გამოწერა ნებისმიერ დროს, როდესაც გსურთ Paypal-ში ან Payza-ში. თუ თქვენ ეძებთ მხოლოდ ერთჯერად შეძენას, დარწმუნდით, რომ გააუქმეთ გამოწერა ნებისმიერ დროს თქვენი პირველი თვის განმავლობაში.
სად არის ჩემი ვებსაიტის საიტის ID?
თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ თქვენი ვებსაიტის საიტის იდენტიფიკატორი ვებსაიტის კამპანიის პანელის გაფართოებით. ზედა მარჯვნივ, გეო-სამიზნე ველის ზემოთ იქნება კამპანიის საიტის ID. ეს არის პატარა ნაცრისფერი შრიფტით.
უფასო რეგისტრაციისთვის გამოიყენეთ ბმული: ლინკი: Link : 10khits
როგორ მივიღო დაწკაპუნებები ვებსაიტზე Facebook რეკლამებით?
გადადით თქვენს Facebook გვერდზე შესვლის შემდეგ და დააწკაპუნეთ „შექმენით აუდიტორია“ თქვენი გვერდის ზედა მარჯვენა კუთხეში. დააწკაპუნეთ "გამოიყენეთ რეკლამის მენეჯერი" და დააწკაპუნეთ "რეკლამის შექმნა" თქვენი გვერდის ზედა მარჯვენა კუთხეში. სიიდან დააწკაპუნეთ "დაწკაპუნებები ვებსაიტზე". „დაწკაპუნებები ვებსაიტზე“ მუშაობს „გვერდის მოწონებების“ მსგავსად, გარდა იმისა, რომ ის ავრცელებს ვებგვერდს Facebook გვერდის ნაცვლად. შეიყვანეთ URL, რომლის პოპულარიზაციაც გსურთ და დააწკაპუნეთ "გაგრძელება". დაამატეთ 6-მდე სურათი თქვენი რეკლამისთვის და ტექსტის 90 სიმბოლო. დააკონფიგურირეთ თქვენი აუდიტორიის სამიზნე და დააწესეთ კამპანიის ფასი და დააწკაპუნეთ „შეკვეთის განთავსება“. თქვენი რეკლამის დამტკიცებას რამდენიმე წუთი დასჭირდება. რატომ ამოიწურა ჩემი ვებსაიტის კამპანია? თუ თქვენ გაქვთ ვადაგასული კამპანია, ეს ნიშნავს, რომ თქვენს ანგარიშს არ აქვს საკმარისი ვებსაიტის სლოტები კამპანიების გასაგრძელებლად. თქვენი URL სლოტები შემცირდება, თუ არ გადაიხდით გამაძლიერებელ პაკეტებს ან თვის განახლების გეგმას. თქვენ შეგიძლიათ კვლავ გაააქტიუროთ კამპანიები თქვენი გეგმის განახლებით და ვებსაიტის დამატებითი სლოტების ხელახლა შეძენით.
უფასო რეგისტრაციისთვის გამოიყენეთ ბმული: ლინკი: Link : 10khits
რა არის 10KHit-ის გამოყენების ძირითადი უპირატესობები?
გარდა იმ მშვენიერი ნივთებისა, რომლებიც ადრე აღვნიშნეთ, როგორიცაა ვიზიტის ხანგრძლივობა, ჩვენ ასევე გთავაზობთ მასშტაბურობას და ფუნქციებს, როგორიცაა მაქსიმალური დარტყმები საათში, თეთრი ეტიკეტების ტრაფიკი და გეო-მდებარეობა. საათში დახვედრების მაქსიმალური რაოდენობა საშუალებას გაძლევთ გადაწყვიტოთ მაქსიმალური ლიმიტი დახვედრების რაოდენობისთვის, რომლის მიღებაც გსურთ საათში თქვენი კამპანიისთვის. მიუხედავად იმისა, გსურთ თქვენი ქულების სწრაფად გამოყენება თუ ნელა, შეგიძლიათ აირჩიოთ 5 დარტყმიდან 500 დარტყმამდე საათში. თუ თქვენ ხართ ტრაფიკის გადამყიდველი, შეგიძლიათ განაახლოთ ჩვენი პრო ან ბიზნეს გეგმა, რადგან ის მოიცავს თეთრი ეტიკეტის ტრაფიკს. თეთრი ეტიკეტის ტრაფიკი საშუალებას გაძლევთ დაფაროთ, საიდან მოდის თქვენი ტრაფიკი. მაგალითად, იმის ნაცვლად, რომ აჩვენოთ მიღებული ჰიტები, როგორც 10KHits (ნაგულისხმევი პარამეტრი), შეგიძლიათ დააკონფიგურიროთ წყარო ისე, რომ ის გამოჩნდეს თქვენი კომპანიის/ბიზნესის სახელით ან გამოაჩინოთ ანონიმური/პირდაპირი ტრაფიკი Google Analytics-ში. ბიზნეს გეგმით, თქვენ შეძლებთ აირჩიოთ გეო-მდებარეობა თქვენი ტრაფიკისთვის. თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ თქვენი კამპანიები, რომ მიიღოთ ტრაფიკი იმ ქვეყნებიდან, სადაც ის ყველაზე მეტად არის ჩვენს ქსელში, როგორიცაა შეერთებული შტატები, საფრანგეთი, ვიეტნამი, ინდონეზია და ვიეტნამი. კიდევ ერთი მთავარი უპირატესობა, რაც ყველა გეგმას აქვს, არის გამაძლიერებელი პაკეტები. თქვენ შეგიძლიათ გააფართოვოთ ნებისმიერი გეგმა თქვენთვის სასურველი ზომით, ვებსაიტის დამატებითი სლოტების შეძენით, რომელიც გაგრძელდება 30 დღის განმავლობაში, ან დაამატეთ დამატებითი ტრაფიკის ქულები თქვენს ანგარიშზე ყოველთვიურად. გჭირდებათ დამატებითი 40 ვებსაიტის სლოტი თქვენს უფასო ანგარიშზე ან 10,000,000 ტრაფიკის ქულა თქვენს Pro ანგარიშზე, თქვენი ყველა საჭიროება შეიძლება დაკმაყოფილდეს 10KHits გამაძლიერებელი პაკეტებით.
უფასო რეგისტრაციისთვის გამოიყენეთ ბმული: ლინკი: Link : 10khits
რა იწვევს ჩემი საიტის ავარიას ან ნელ მუშაობას?
ზოგიერთი ადრეული ნიშანი იმისა, რომ თქვენს საიტს შეიძლება ჰქონდეს შეფერხება, არის: გატაცებული გვერდები, გვერდები, რომლებიც არ იტვირთება და ნელი დატვირთვის დრო. ზოგიერთი მიზეზი შეიძლება იყოს ოპერატორის შეცდომა, როგორიცაა ფაილების წაშლა, რომლებიც არ უნდა გქონდეთ ან დაგავიწყდათ განაახლოთ თქვენი ჰოსტინგის გეგმა/დომენის სახელი. კიდევ ერთი მიზეზი შეიძლება იყოს ის, რომ თქვენს სერვერს არ შეუძლია გაუმკლავდეს ტრაფიკის რაოდენობას, რომელსაც იღებთ, ან რომ თქვენ მიაღწიეთ თქვენს ყოველთვიურ ლიმიტს გამტარუნარიანობაში, რომელსაც თქვენი ვებ ჰოსტის პროვაიდერი იძლევა. ასევე შეიძლება იყოს ის, რომ ჰაკერმა გაიტაცა თქვენი გვერდები ან DDoS (განაწილებული სერვისის უარყოფა) დაესხა თავს თქვენს ვებსაიტს. ეს შეიძლება იყოს თავის ტკივილი იმის დადგენა, თუ რა იწვევს თქვენი საიტის ავარიას, მაგრამ გახსოვდეთ, რომ რაც არ უნდა იყოს, ყოველთვის იყავით მშვიდი, დაუკავშირდით თქვენს ვებ პროვაიდერს და იპოვეთ გადაწყვეტილებები, რათა გამოასწოროთ და თავიდან აიცილოთ ეს განმეორებით.
რატომ აქვს ჩემს ვებ კამპანიას გამაფრთხილებელი ნიშანი?
გამაფრთხილებელი ნიშანი ძახილით არის იმის მანიშნებელი, რომ ზოგიერთი ფუნქცია შეიძლება არ მუშაობდეს კამპანიისთვის. როდესაც თქვენ ქმნით კამპანიას გეგმაზე, როგორიცაა Business ან Pro და თქვენი ანგარიში დაქვეითებულია, მაგალითად, Pro-დან Basic-მდე, ანგარიშს აღარ ექნება ტრაფიკის მორგებული წყაროს ფუნქცია. მიუხედავად იმისა, რომ პარამეტრი ჩართულია, ის აღარ მუშაობს, თუ არ განაახლებთ თქვენს გეგმას Pro ან Business-ზე ხელახლა. თუ გააფართოვებთ ვებსაიტის კამპანიის პანელს გამაფრთხილებელი ნიშნით, ნახავთ, რომელი პარამეტრები არ მუშაობს. განახლების შემდეგ, გამაფრთხილებელი ნიშანი მოიხსნება. თუ არ გსურთ განახლება, ასევე შეგიძლიათ გამორთოთ გეო-სამიზნე და/ან თეთრი ტრაფიკი საიტის მართვის პარამეტრებში, რათა ამოიღოთ გამაფრთხილებელი ნიშანი კამპანიიდან.
უფასო რეგისტრაციისთვის გამოიყენეთ ბმული: ლინკი: Link : 10khits
როგორ გადავამოწმო ჩემი ანგარიში?
რეგისტრაციის შემდეგ მიიღებთ აქტივაციის ელფოსტას, რომელიც საშუალებას მოგცემთ გადაამოწმოთ თქვენი ანგარიში ბმულზე დაწკაპუნებით. თუ თქვენ არ მიგიღიათ აქტივაციის ელ. ფოსტა, შეგიძლიათ მოითხოვოთ ის ხელახლა პარამეტრების გვერდზე გადასვლით და ხელახლა გაგზავნის ღილაკზე დაჭერით „ანგარიშის სტატუსი: გადაუმოწმებელი“. რა არის დაზვერვის მოვლენები Google Analytics-ში? დაზვერვის მოვლენები არის ავტომატური და მორგებული გაფრთხილებები, რომლებსაც იღებთ Google Analytics-ისგან. Google Analytics აკონტროლებს თქვენი ვებსაიტის ტრაფიკს თქვენთვის და გაფრთხილებთ ნებისმიერი მნიშვნელოვანი სტატისტიკური ვარიაციების შესახებ. მაგალითად, თუ თქვენი სესიის საშუალო ხანგრძლივობა დღეს შემცირდა 25%-ით, ამის ნახვას შეძლებდით ყოველდღიურ ანგარიშებში. არსებობს ოთხი სახის ანგარიშები: მიმოხილვა, ყოველდღიური, ყოველკვირეული და ყოველთვიური. დაზვერვის მოვლენების მიმოხილვის ანგარიში შეიძლება ასე გამოიყურებოდეს: ასევე არის მორგებული გაფრთხილებები, რომელთა დაყენებაც შეგიძლიათ. უბრალოდ ნახეთ ერთ-ერთი მოხსენება და დააწკაპუნეთ Custom Alerts ჩანართზე. დააწკაპუნეთ „ახალი გაფრთხილება“ და შეავსეთ ქვემოთ მოცემული ფორმა. თქვენ ასევე შეგიძლიათ დააყენოთ ელფოსტის ან მობილური ტექსტური შეტყობინების გაფრთხილებები. ეს ფუნქცია შეიძლება გამოგადგეთ, როდესაც გსურთ თვალყური ადევნოთ, მნიშვნელოვნად შემცირდა თუ არა თქვენი ვიზიტორები ვებ სერვერის პრობლემების გამო, თუ თქვენ მიიღეთ კონვერტაცია. ეს შესანიშნავი გზაა თქვენი ვებსაიტისა და ბიზნესის შესახებ 24/7 ინფორმირებისთვის.
უფასო რეგისტრაციისთვის გამოიყენეთ ბმული: ლინკი: Link : 10khits
Comments
Post a Comment